|
Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
30 November 2021, 15:55 | #101 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Byron Katie, Diederik Wolsak, Eckhart Tolle, Ramesh Balsekar, Tony Parsons, om er maar enkelen van de bekendste te noemen hopen helemaal niks en worden gevonden. Onderzoek jij maar is waarom jij niet gevonden wordt. Misschien krijg je zo wel een idee van je blokkades die ego-eigen zijn. Om jouw hopeloze ego-gedoe niet te hoeven aanzien. Zelfbedrog want je bent een instrument van ego.
30 November 2021, 16:26 | #102 | ||||
Geen lid
|
Citaat:
Dat soort 'klanten' heb ik niet op het oog. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
30 November 2021, 16:59 | #103 | ||||
Jubilaris
|
Geobsedeerde Laurens met een tunnelvisie
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Feit dat jij een ego-obsessie hebt is niet te ontkennen. Ik weet ook wat jij bent: Een autist behept met én geobsedeerd door ego. Een obsessie is alsof je tunnelvisie hebt: je verliest het vermogen om alle andere dingen buiten het onderwerp van de obsessie te kunnen zien.
30 November 2021, 17:21 | #104 | |
Geen lid
|
Citaat:
Hopeloos. Het lijkt wel of je hersenen op gezette tijden een kortsluiting hebben en je even moet uitrazen. Ik wacht wel tot je weer uitgeraasd bent. |
|
30 November 2021, 19:06 | #105 | ||
Jubilaris
|
Citaat:
Daar zit nog een verwijzing in naar Ramon's forum ook die je zo getreiterd hebt! Zo is toch te lezen van Miha op 29 december 2016... Citaat:
Ik dacht hetzelfde over jou en al joggend onderweg naar de fitness fluisterde de heilige geest me in dat het hier advaita forum is.