|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
24 December 2021, 17:54 | #31 | |
Geen lid
|
Citaat:
Je kijkt niet mee naar wat er is gezien en wat je zegt te zien is doorgaans doorspekt met je eigen ego attitude. Waar de ontvanger helemaal niks (constructiefs) mee kan. P.s Ik heb op het geziene gecontempleerd of het waarheid voor me bevat. Noppes. |
|
24 December 2021, 17:56 | #32 | |
Vicaris
|
Citaat:
|
|
24 December 2021, 17:58 | #33 |
Geen lid
|
|
24 December 2021, 18:13 | #34 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Dat dat niet gebeurd is , daar heb ik geen invloed op. Dat jij over al ego ziet is jouw probleem, daar moet je zelf mee aan de slag.
24 December 2021, 18:27 | #35 | |
Geen lid
|
Citaat:
Maar wat zie je hier de deelnemers doen? Alsmaar gedachten ontwikkelen zonder dat er ook maar één wordt onderzocht. Daarbij gaan vrijwel alle gedachten over aannames ten aanzien van anderen. Laurens ontsteekt in woede en gooit users van het forum. Laurens is een narcist, Laurens is een volleerd politicus enzovoort. Het is niet bedoeld om Laurens daarop te laten reflecteren maar bedoelt om hem als inferieur weg te kunnen zetten. Als je ziet dat Laurens genoeg heeft van dit gesakker, dan heb je dat een keer goed gezien. |
|
24 December 2021, 18:31 | #36 | ||
Geen lid
|
Citaat:
Je schrijfmogelijkheid is vanaf nu beperkt tot 'Eigen Beheer Forum'. Daar kun je je gal spugen. Dit is hier de bedoeling want dat blijk je te zijn vergeten. Citaat:
|
||
24 December 2021, 18:58 | #37 | ||
Geen lid
|
Citaat:
Je schrijfmogelijkheid is vanaf nu beperkt tot 'Eigen Beheer Forum'. Daar kun je je gal spugen. Dit is hier de bedoeling want dat blijk je te zijn vergeten. Citaat:
|
||
24 December 2021, 22:09 | #38 |
Vicaris
|
|