|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
19 June 2022, 20:04 | #341 | ||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
19 June 2022, 21:31 | #342 | |
Actuaris
|
Citaat:
In feite eerder stoppen met te denken dat men via het verstand er wel kan komen... |
|
1 July 2022, 00:54 | #343 | |
Actuaris
|
Citaat:
Helder!
1 July 2022, 13:34 | #344 |
Actuaris
|
Dank je Sam, je hebt het forum heropend voor verder gelul...
Neem de abortuskwestie in de USA... Voorstel om de problemen op te lossen... Dank zij DNA-testen kan men nu van elke foetus, van elk geboren kind met 100% zekerheid weten wie de vader is... Hewel, stel die vader even verantwoordelijk voor het welzijn en de daarbij horende opvoeding van het kind, zodat die last niet alleen meer bij de moeder ligt... Je zult zien hoe al die dikke mannen die het politiek, religieus, wat het wapenbezit betreft... voor het zeggen hebben (niet de arme vader die een mond meer moet voeden) maar wel de mannen met veel aanzien, geld en macht en veel liefjes vlug zullen beslissen dat die door hen verwekte ongewenste kinderen, ongewenste foetussen de nek mag omgedraaid worden... Het zal vlug gedaan zijn met hier over liefde voor de ongeborten vrucht en voor de mensenrechten te komen praten... Weet wel, ik zelf zal nooit abortus plegen en ik wens het niemand toe; maar ik zelf leg niet mijn wetten op aan anderen... Men heeft mij altijd geleerd dat leven geven een positieve, vrije daad is... blijkbaar niet dus... |
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Moeten prive berichten prive blijven ? | Rennie | Forum; regels, vragen, idee | 107 | 15 April 2013 23:58 |