![]() |
![]() |
#161 |
Kasuaris
|
![]()
Gedegen onderzoek zoals de forumbaas dat propageert gaat dan ook nergens over. Niet interessant in zelfkennis.
#162 |
Kasuaris
|
![]()
De moraal? Probeer het niet mentaal te begrijpen, Laurens. Ik zie amechtige pogingen om te duiden. Maar het directe zien is voorbij 'dat wat kan begrijpen'.
Ik druk slechts in taal uit hoe het spelletje werkt. Voor degenen die interesse hebben. En daar hoor jij niet bij, want jij bent al 'afgerond'......
#163 | |||||||
Geen lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
#164 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
Zo eenvoudig is het beste man, de leden hier maken het niet moeilijk, ieder toont gewoon zijn/haar reflectie, punt is, dat hoe jij de zaken voorstelt, (Op momenten dat het een beetje spannend wordt) jij jouw 'gelijk' gaat zoeken in een gramaticale exercitie, waarmee je meteen al het faliet van 'Zien toont. Alles is vermeend in jouw beleving, behalve dat jij de 'doener' bent van wat je duid. En dan heb ik het niet over wat jij je daarbij wel of niet kunt voorstellen, ik heb het over een 'blinde vlek' die jij willens en wetens veronachtzaamd te zien. Het zal je niet bevallen, maar ik 'Zie jou spelen met oprechtheid. Uiteraard is het allemaal niet waar, of slechts waar, wat ik hier schets, het is lig niet Waar. Het laat zich zien.. that's all. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |||||||
Geen lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
#166 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 |
Geen lid
|
![]() |
![]() |
#168 | ||
Geen lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
#169 | ||||||
Geen lid
|
![]() Citaat:
Wie is het dan die de handeling verricht de projector of de reflector van de reflectie. Citaat:
Dus dat 'nee' impliceert dan dat ik hier niet de reflector maar de projector ben. Citaat:
Is dat de projector of de reflector? En... doet dat er wat toe? Citaat:
Maar waarom moet er dat volslagen vreemde 'in de wereld: reflectie aan' toegevoegd worden? Citaat:
Het directe zien was allang duidelijk, waarom zo moeilijk doen? |
||||||
![]() |
#170 |
Jubilaris
|
![]() |
![]() |