|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
8 October 2022, 15:27 | #61 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Rustig maar, Laurens. Ik reageer niet op de persoon, ik reageer op de inhoud. En de inhoud (los van wat Sam allemaal oproept door haar quotes tegen van alles en nog wat) is gewoon een mooie samenvatting. Dit staat los van persoonlijke perikelen. Ik heb ook niets vandoen met die gefrustreerde reacties van jou hier.
8 October 2022, 16:56 | #62 | ||||
Actuaris
|
Citaat:
Juist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is gewoon larie en apekool... jij hebt geen enkel, en dan ook geen enkel bewijs dat het subject niet zou bestaan, want anders waren wij er allemaal gewoon weg niet... |
||||
8 October 2022, 19:20 | #63 | |
Geen lid
|
Citaat:
Maar Marie het laatste woord hier over is inmiddels wat mij betreft gezegd. We gaan hier achter de schermen stoppen met het gesoebat. |
|
8 October 2022, 19:27 | #64 | ||||
Geen lid
|
Citaat:
Citaat:
Gewoon angst om tegen zere schenen te schoppen Dorje, je bent een angsthaas. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Je wilt zowel de kool als het sop sparen. Citaat:
|
||||
8 October 2022, 19:45 | #65 | |
Jubilaris
|
Citaat:
Wat maak je er toch steeds weer van. Je kan het niet hebben dat ik inhoudelijk iets beaam van iemand die jou afwijst. Ik heb hier geen enkele nood om tegen iemand zijn schenen te schoppen. Dat is jouw ding, projecteer het niet op mij. En gebruik mij niet als pispaal voor jouw frustraties.
8 October 2022, 19:48 | #66 | |
Geen lid
|
Citaat:
Geen nood om dat te doen noemde ik angst om dat te doen, je wilt of durft niemand tegen de schenen te schoppen legde ik jaren geleden al bloot. Het bevreemd mij alleen in de hoogste mate dat dat kennelijk alleen bij mij als frustratie wordt gezien want ik zag ego zich op elke draadje hier uitleven zonder enige reactie van anderen daarover. Ik vraag me af waarom men overal elders daarvoor blind lijkt en het wel bij mij meent te zien. Het lijkt nu allemaal zo volstrekt zinloos geweest te zijn dat ego aantonen. Ik zag dit nog als het enige nuttige op dit forum nu gedegen zelfonderzoek niet van de grond komt. Ik zie nu eindelijk het totale gebrek aan belangstelling en met het alleen maar lullen daar over geen reden meer om deze draadjes achter de schermen nog langer open te houden. Het ga jullie goed. We gaan hier sluiten. |
|