![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Welke banner heeft je voorkeur ? | |||
Lammetjes in Nederland |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
Zeehaven Engeland |
9 | 33,33% |
Landschap in Frankrijk |
13 | 48,15% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools
![]() |
Zoek in deze discussie
![]() |
Weergave
![]() |
![]() |
#11 |
Asprirant lid
|
![]()
Makkie.
De lammetjes natuurlijk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vicaris
|
![]()
Hoi Maria,
Ja hoor zo bedoelde ik het ook inderdaad. Ik heb altijd heel veel foto's gemaakt. Dan mis je inderdaad een stukje van beleven in het moment. Nu trek ik er soms speciaal alleen met het fototoestel erop uit, dan gaat het me echt om het fotograferen zelf... Dit is eigenlijk al weer lang geleden, dat ik er voor mijn gevoel weer helemaal in moet duiken om te weten hoe het apparaat werkt en hoe ik de foto's op de pc krijg. Ik heb speciaal ook een klein toestel aangeschaft om niet altijd met een grote camera te slepen, maar dan moet ik weer kiezen welke ik meeneem ![]() Dat je ons nu geen foto kunt laten zien van de steen van Rosetta vind ik natuurlijk hartstikke jammer ![]() Wat leuk dat je een nieuwe camera besteld hebt. Welke heb je? Dat wordt foto's plaatsen voor ons (ja-knik-smiley) @ Caroline, lief hé die lammetjes 'k wens jullie allemaal een mooi weekend KiSs |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]()
Schaap
Ze naderde het weiland en zag 'm staan: groot met volle krullen, robuust op zijn benen en eigenlijk een beetje verloren voor zich uitkijkend. De regen kwam neer en hij bleef onbewogen onder de spetters die zijn gezicht vochtiger maakten. Ze jogde op 'm af en wilde hem het liefst om zijn hals vliegen maar er was een hek, waar hij dicht tegenaan stond. Ze remde af en zette haar stopwatch uit. Ze zei kooswoordjes die door zijn dikke vacht heen drongen en zijn oortjes begonnen vanachter naar voren en van links naar rechts te draaien. Ze had zijn aandacht. Zijn wol voelde vochtig en vettig aan, ze aaide zijn kop en gaf een zacht tikje op zijn snuit. Ze kreeg het warm en hoopte dat het schaap dat zou voelen waardoor het miserabele weer misschien minder tot 'm zou doordringen. Ze moest verder en nam afscheid. 'B?h' roepend liep hij met haar op maar ze kon niets voor hem doen. Waarom had die eigenaar geen beschutting gemaakt op zijn land? Net of een schaap het leuk vindt om te verregenen! Dit was niet eerlijk en ze zou weer naar 'm toe gaan en desnoods iets verzinnen om hem te beschermen ... De volgende dag scheen de zon en ze rende langs het weiland. 'Haar' schaap lag uitgestrekt op een verse berg hooi en keek zeer voldaan, als een Pasja op zijn troon van zijde kussens. Hij keek naar de passerende fietsen en auto's en nu naar haar. 'Hoi schaap!' ze riep hem tegemoet en was blij dat hij er zo heerlijk bij lag. Hij keek haar even aan en kauwde onverstoord verder op de pluk hooi. Zo slecht had hij het nu ook weer niet. Opgelucht rende ze door. (...) (Bron: Levend Water, Van Altena.) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Asprirant lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]()
Renoir, kun je die bootjes dr niet weer opzetten?
Van dit plaatje krijg ik honger. http://www.smulweb.nl/zoeken/?query=...ecepten=recept ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Missionaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hetzelfde, ik associeer lammetje met een boutje. Het landschap is weer aan de beurt, is dat ook goed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Missionaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vicaris
|
![]()
het lijkt op een beeldend voorbeeld van een europees poldermodel...
Wijziging aangebracht door glans op 2 May 2011 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Asprirant lid
![]() Geregistreerd: 30 September 2011
|
![]()
Dag Renoir,
Even m'n waardering uitspreken voor de echt mooie stemmige kerstafbeelding bij het Zelfkennis forum! Het zijn toevallig m'n lievelingskleuren ook nog. ![]()