![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
![]() |
|
Discussietools
![]() |
Zoek in deze discussie
![]() |
Weergave
![]() |
![]() |
#51 | |
Kasuaris
|
![]() Citaat:
Wat zegt dit over mij? Mijn reactie. Waarom moet ik perse reageren op de tekst van iemand die zegt dat egovrij is, als in mijn beleving niet zo is? En waarom benadruk ik vervolgens, zoals ik nu deed, als iets in mijn beleving dat tegenspreekt? het ego vrij zijn? ik weet het nog niet zo goed wat daaronder bij mij dat veroorzaakt. Even voelen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Passed by
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kasuaris
|
![]() wat jouw reacties mij zeggen Naadje, is dat jij er voor kiest om pot dicht te blijven, en alleen met de vinger naar de ander te wijzen. Wil je echt een gesprek met me? Of is dit jouw manier van een reactie ''uitlokken''? Als je echt en oprecht gesprek met mij wilt, sta ik er voor open, als niet.. dan niet!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Moderator
![]() Geregistreerd: 14 September 2011
|
![]() Citaat:
De situatie die u beschrijft was ons bekend vanaf het begin. De forumregels zijn geen doel op zich, maar een middel om een normale gang van zaken op dit forum te bereiken. In dit geval hebben we er voor gekozen om een gedoogbeleid te voeren en aan te zien hoe het zich zou ontwikkelen. In uw schrijven onder de naam Bewustzijn zagen we verder geen reden om actie te ondernemen. Het komt vaker voor dat iemand die hier schrijft vast een nieuw account aanmaakt, waarschijnlijk met het doel om als men geband zou worden weer verder te kunnen schrijven onder een andere naam. We zullen iedere keer als dat nodig is naar bevind van zaken handelen. Vriendelijke groet, Bromsnor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Kasuaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Passed by
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Kasuaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Jubilaris
![]() Geregistreerd: 6 August 2011
|
![]() Citaat:
Als het mogelijk is wilt u dan zo goed zijn het account van Aart te activeren zodat ik in het vervolg onder eigen naam mezelf belachelijk kan maken. Ik ben onder de naam Bewustzijn wel heel erg doorgeslagen; egoloos, hoe verzin ik het. De wens is de vader van de gedachte of zou het door de naam Bewustzijn zijn gekomen. Oei ik zit plots op een andere tak, ik spring weer terug. Hartelijk dank voor het gedogen en voor wat mogelijk is m.b.t. het account Aart en geeft u een dikke zoen namens mij aan Saartje, u lijkt mij een heerlijk handelend stel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe moderatoren. | Renoir | Mededelingen forumbeheer | 0 | 21 November 2014 18:39 |
Nieuwe moderatoren | Renoir | Forum; regels, vragen, idee | 229 | 1 November 2011 15:43 |