|
Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
5 March 2014, 10:38 | #1 |
Forumbaas
|
Forum uit de lucht
De server gaat in de nacht van woensdag op donderdag 26 en 27 maart 2014 tussen 00.15 en 07.00 uur een software-update uitvoeren.
Ze upgraden dan de PHP en MySQL versie 5.3 naar 5.4. Ze waarschuwen dat het mogelijk is dat na de update bepaalde software niet, of maar gedeeltelijk nog werkt. Ik zou wel een nieuwere versie van vBulletin kunnen installeren want dit is een oudere versie maar dan zou ik veel van de huidige mogelijkheden verliezen en dat wil ik vooralsnog niet. Dus het is even afwachten hoe de oude vBulletinversie zich ten opzichte van de nieuwere PHP en MySQL versie gaat gedragen. U bent in ieder geval op de hoogte gebracht. |
26 March 2014, 11:26 | #2 | |
Missionaris
|
Waarschuwing
Citaat:
|
|
31 March 2014, 01:24 | #3 | |
Forumbaas
|
Citaat:
Ik heb gelijk een ander domeinnaam genomen, namelijk www.waarheidvinding.nl waar je je nu bevindt. Ik heb je namelijk op www.zelfkennisforum.nl geforwarded naar www.waarheidvinding.nl. In plaats van de kikker zie je nu een smiley als favicon. Er komt een moment dat zelfkennisforum niet meer geforwarded wordt dus het is verstandig vooruitlopende daarop zelf alvast een nieuwe link te maken naar www.waarheidvinding.nl. |
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uit: Totdat je sterft. | Rennie | Osho | 4 | 6 March 2018 13:51 |
Forum uit de lucht. | Rennie | Forum; regels, vragen, idee | 23 | 12 January 2012 14:29 |