|
We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
20 November 2014, 17:50 | #1 | |||||
Kasuaris
|
Hoi Marie
Citaat:
Citaat:
Ik sprak mijn irritatie uit in de veronderstelling dat tussen ons geen spanning leefde, en dus wij met gemak zoiets zouden kunnen bespreken. Ik was wel benieuwd naar jouw reactie erop. Wel moet ik zeggen dat jouw reactie een beetje vreemd op me overkwam, kon het echt niet plaatsen waarom je zei dat ik moet vergeten en het kwam apart op me over. Zelfs overwoog ik eerst om het voorbij te laten gaan. Nu ben ik blij dat ik de aandacht aan gaf, en dat dit nu aan bod komt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom ik alleen aan Looro bedankte was namelijk omdat ik de behoefte had om op mijn gemak de situatie eerst volkomen tot mij te laten komen, en wilde geen aandacht verder meer aan de ''details'' schenken. Alsnog voelde ik wel het impuls om aan Looro door te geven dat ik weer actief ben op het forum. Het is wat mij bewoog, had ik niet ingeschat dat jou dat zou raken. Wijziging aangebracht door Mihaela op 20 November 2014 om 18:47. |
|||||
20 November 2014, 18:20 | #2 | ||
Kasuaris
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij zijn wij in staat om de ander te begrijpen, en als emoties mee spelen, zou ons blik vertroebeld kunnen zijn, dat zeker. Ik ben altijd bereid om te kijken naar wat ik niet zie, als de ander mij attent op maakt. Voor mij is niets veranderd. Wel zie ik de mogelijkheid tot verdiepen, als wij steeds onze beleving blijven delen. |
||
20 November 2014, 19:05 | #3 |
Actuaris
|
|
20 November 2014, 19:08 | #4 |
Kasuaris
|
|