![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#21 |
Vicaris
![]() Geregistreerd: 15 October 2011
|
![]()
De wie is online pagina lijkt het niet zo goed meer te doen, bij bijna iedereen staat nu dat ze op waarheidsvinding.nl zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Jammer.. dat betekend helaas weer een hoop uitzoekerij wat er mis mee is. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 March 2010
|
![]() Citaat:
Omdat je browser zich al heeft aangepast aan de nieuwe omstandigheid zul je toch regelmatig de cache moeten schoonmaken als het niet werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vicaris
|
![]()
De pagina van actieve gebruikers is momenteel niet toegankelijk. Is dat bewust?
Het geeft deze melding: Systeembericht Esradha, je komt niet verder. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Het forum is in 'alleen lezen' staat. Je toegangsrecht is beperkt. Een time out periode is ingeschakeld. De toegang tot dit forum of de pagina is uitgeschakeld. Is de oorzaak onbekend en blijvend schrijf dan een email naar webmaster@waarheidvinding.nl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Ik heb de mogelijkheid te kunnen zien waar iedereen zoal uithangt uitgeschakeld idd. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Vicaris
|
![]()
Ok?, het viel me op omdat na de melding dat die functie niet goed meer werkte, je koos om terug te keren naar de oude situatie. Als je die functie toch uitschakelt, kan dan de site die je er omheen had niet terug online?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Maar dat alles heeft niets te maken met het ondervonden probleem want dat zat hem in het gebruik van een script dat ik gemaakt had om de index.php van waarheidvinding te veranderen in indexforum.php. Hoe vaak ik het script daarna ook herschreef de oude index kreeg ik daarmee niet terug. Ik heb het probleem dat leden niet meer konden zien welke fora er bezocht werden opgelost door het maar gewoon uit te zetten. Sinds vanmiddag werkt de index weer maar ik vind het eigenlijk niet zo nodig om de situatie te herstellen. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Vicaris
|
![]()
Ah, ik zie het nu dat de andere domeinnaam die nieuwe site bevat. Mijn mobiel schakelde eerst andersom als ik zocht op waarheidsvinding dan pakte hij zelfkennisforum. Vanuit die link stond de nieuwe berichten pagina tussen mijn bladwijzers. Van de week werkte dat ineens niet meer. Nu pakt mijn telefoon wel gewoon de waarheidsvinding pagina. Nu snap ik waarom
![]() Jammer van het scriptprobleem. Succes naar het zoeken van een goede oplossing wat je met beide sites wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Geen lid
|
![]() |
![]() |