![]() |
![]() |
#411 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Verblind als je bent door de verschijnselen zie je niet waar het echt om gaat, zoals het gros dat hier dan ook niet op dit forum komt want alles wat gratis is kan in de ogen van de egoïst helemaal van geen enkele waarde zijn, ze raken alleen maar onder de indruk van de macht van het geld en de roem. Als Laurens morgen met zo'n gore afgeleefde kop op TV komst gaat iedereen kraaien dat ie hem van dit forum kent en zijn woorden serieus nemen, dat is de werking van de egocentrische geest. Pup de rest van je betoog interesseert me niet en becommentarieer ik dan ook maar niet. |
|
![]() |
![]() |
#412 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#413 | |
Voormalig lid
![]() Geregistreerd: 30 June 2014
|
![]() Citaat:
Ok, Tolle is een man die winstbejag nastreeft... Ik weet genoeg van jouw 'waarheid ziet waarheid'. Niets nieuws bij wat ik al wist, je bevestigd het enkel steeds weer. Voor mij geld hetzelfde mein freund. Jouw kortzichtige betogen interesseren me ook niet, tenzij om nog is uit de bol te gaan van het lachen.
![]() |
![]() |
#414 | |||
Geen lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#415 | |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 7 July 2014
|
![]() Citaat:
In ieder van ons zit die aardse veranderlijkheid, die zich voor het ware leven is gaan houden; maar in ieder van ons zit ook die onveranderlijkheid, dat blijvende dat ons aardse leven overstijgt en inderdaad dat is het Leven en het is aan ons om die aardse onverandelijkheid in onszelf te voeden of te negeren... en dat is een keuze tussen te Leven of ter plaatste te blijven trappelen en als je voor het Leven kiest dan kies je voor de onveranderlijkheid op aards niveau maar alles behalve voor stagnatie, onveranderlijkheid op hoger niveau... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 7 July 2014
|
![]() Citaat:
Op het ogenblik praat ik nog met Ben, maar als ik zie dat er geen weerklank meer komt, stap ik het toch gewoon weer af... Dit forum heeft mij veel gegeven, door mijzelf te dwingen dieper te zoeken totdat dat zoeken, voor mij en voor de anderen op een muur botste en dus steriel geworden was... Maar, bij gedegen zelfonderzoek, volgens jullie normen, is het prietpraat te zeggen dat ik in alle vriendschap en respect voor jullie allen vertrek en dat ik jullie allemaal, van harte, een goede vaart toewenst... In ieder geval, bedankt voor wat jullie mij gegeven hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Het ligt niet daar dat er iets moet naar bepaalde normen maar waar je uitdrukking van geeft te staan. Het roept de vragen op die ik stel zoals 'Wat is dat nou wat vriendschap en respect nodig heeft?'. Dat zijn nou eenmaal de vragen die er in een gedegen zelfonderzoek toe doen. Het is hulp en de vraag rijst wanneer je inziet dat kritische vragen bedoeld zijn je verder op je weg behulpzaam te zijn. Je antwoord schiet veelvuldig in de verdediging en dat blijft zulke kritische vragen rechtvaardigen. |
|
![]() |
![]() |
#418 | |
Vicaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]() Citaat:
Als dit forum niet meer voldoet aan de intrinsieke opdracht die je hebt, en je ziet geen manier daar verandering in te brengen (misschien zijn die er wel) dan is stilleggen inderdaad jouw vorm van meesterschap tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 21 November 2014
|
![]()
O jee?stoppen we weer eens met het forum?
Ik heb het gevoel dat ik dit al eens heb meegemaakt?. Marie, het ga je goed!
![]() |
#420 |
Vicaris
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]()
En ik heb het gevoel dat het er dit keer wel eens echt van kan komen. Juist vanwege de mate van dit soort "spottende" postings. Zou het alleen jammer vinden voor degenen die het forum ?n zijn doelstellingen ?n Laurens wél een goed hart toedragen.
|
![]() |
![]() |