|
Advaita Advaita is niet voor doetjes |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
3 June 2012, 04:28 | #1 |
In memoriam
|
Advaita, het ko(s)misch plan deel 2..
Ik weet niet zoveel van kosmische plannen...
Ik weet wel van de plannen die ik m.b.t. mezelf heb.... Grootse plannen..... Ik ben nu van plan om een hang drum aan te schaffen (zie topic zondagochtendmuziekje)..... Op een zondagochtend (de vorige om precies te zijn voor de mierenneukers onder ons) op de markt van Llos Lanos op La Palma, La Isla Bonita, een meisje schitterend hang(drum) horen en zien spelen. Ik wist niet van het bestaan van een hang(drum). C-dtje gekocht en zelf onmiddellijk verkocht. Schitterend....zo'n hang drum kunnen bespelen....dat wil ik ook kunnen... |
3 June 2012, 04:32 | #2 |
In memoriam
|
Nog meer kosmische plannen......
La Palma...daar praten de mensen spaans. Prachtig........maar veel verder dan Buonos Diaz of Buenos Tardes of Muchas Grazias kom ik niet.
Dat wordt een cursus spaans van de LOI dit najaar..... Grootse plannen....of ze ook kosmisch zijn, daar durf ik geen uitspraak over te doen..... |
3 June 2012, 04:37 | #3 |
In memoriam
|
Kosmisch plan deel drie.....
Kosmisch plan deel drie, over glasblazen en andere zaken........
Nog meer plannen.. Leren glas blazen. Glasblazer ontmoet. Maakt schitterende dingen. Dat wil ik ook (kunnen-doen) Ik wil nogal wat.... Vooral plannen maken... De voorpret is immers altijd het leukste ? ?s Kijken wat ik morgen weer op de planning heb staan. Iemand of niemand nog andere, leuke, kosmische plannen met zichzelf? |
3 June 2012, 09:11 | #4 | |
Vicaris
|
Citaat:
Zie ook dat er veel inspiratie is ontstaan. Welcom back. Wat zijn dat? Kosmische plannen? Spelen met jezelf? WiNk Hopelijk geen zonnensteek opgelopen he? |
|
3 June 2012, 11:08 | #5 | |
Vicaris
|
Citaat:
Snelle tocht op google leert dat ze moeilijk te koop zouden zijn, je er lang op moet wachten en ze erg duur kunnen zijn. Ben benieuwd of je er eentje gaat vinden en hoe en waar dan! Als je met dit plan verder gaat tenminste . |
|
3 June 2012, 16:10 | #6 |
In memoriam
|
Ze schijnen inderdaad nogal prijzig te zijn. En om nu meteen zoveel geld neer te tellen voor een instrument waarvan je nog niet weet of je er überhaupt op kunt spelen en of je dat ook daadwerkelijk leuk gaat vinden.....
Ik ben nu op zoek naar een goedkoper alternatief om het eerst eens uit te proberen. Maar het lijkt me echt geweldig om zo'n ding te kunnen bespelen. Enfin...we zullen zien.... |
3 June 2012, 16:15 | #7 | |
In memoriam
|
Citaat:
Hoe gaat ie bij jou, met je kleinkind? |
|
3 June 2012, 17:47 | #8 | |
Vicaris
|
Citaat:
http://musicismyboss.com/content/ins...menten-de-hang Ook nog niet goedkoop, maar scheelt toch weer paar honderd euro: http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=tongue+drum |
|
3 June 2012, 18:03 | #9 |
Vicaris
|
Lief dat je vraagt,
We kijken niet verder dan de dag die er is, dat hij er is. t'Ventje zelf is in zijn onbewustheid, bewust aan het overleven met de middelen en zorg die hem zijn leven zo aangenaam mogelijk maken. Eigenlijk is de medische wetenschap in dit geval en wellicht in meer gevallen zo, dat het de mogelijkheid biedt zover te komen met hem zoals het zich nu voordoet. Of dat altijd het beste is kan ik niet zeggen, maar natuurlijk als hij goede dagen heeft genieten we van zijn herkenning en lach. Hij IS LIEFDE. Zijn lot ligt in handen van dit leven, een naam geven aan dat waarin hij verkeert is niet mogelijk, als enige op deze wereld der verschijningen is het dat men niet weet welke behandeling de juiste zal zijn. Dus het kan gauw gaan maar ook nog jaren aanhouden. |
9 June 2012, 12:42 | #10 | |
In memoriam
|
Citaat:
|
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Advaita in de praktijk, deel 2 | Nadje | Advaita | 215 | 11 June 2013 23:08 |
Advaita in de praktijk, deel 1 | Aart | Advaita | 1 | 11 June 2013 13:00 |
Advaita - Het Kosmisch Plan. | Aart | Advaita | 94 | 25 November 2011 21:45 |
Deel afsluiten openbaar forum. | Rennie | Forum; regels, vragen, idee | 28 | 8 May 2010 12:20 |