|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
25 May 2013, 17:04 | #1 |
Asprirant lid
|
Bigbear's mineurhoekje
Een vraag en antwoord gesprek over de ervaringen met zelfkennis van de droomvrienden.
|
25 May 2013, 17:10 | #2 |
Asprirant lid
|
|
25 May 2013, 19:03 | #3 |
Asprirant lid
|
|
25 May 2013, 20:10 | #4 |
Asprirant lid
|
|
25 May 2013, 20:22 | #5 |
Asprirant lid
|
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben niet van de hokjes. Zeker nadat ik heb ingezien dat het onderscheid wat wordt gemaakt niet werkelijk bestaat, maar een illusie is. En wat schetst mijn verbazing? Op een zelfkennisforum (waar volgens mij worst geprolongeerd dat de wereld pas fijn is als iedereen het fijn heeft, worden de grenzen afgebakend en mag iedereen zich alleen nog in de hokjes bewegen. Wat een vrijheid. Natuurlijk ben ik nu verschrikkelijk bang dat de beheerder mij nog meer in quarantaine gaat plaatsen omdat ik niet aan zijn regeltjes voldoe. BRRRRRRR
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo in zijn eigen illusies gelooft. Ik weet niet of ik hier nog veel langer zal schrijven. Hooguit in dit onderwerp zolang het nog kan. De rest ben ik niet meer van plan om te lezen. Liefs Henk |
25 May 2013, 20:55 | #6 | |
Missionaris
|
Citaat:
Als het nou niet Cynthia of Mihaela waren maar een of andere bekende Russische spammer had je die dan ook toegestaan om zijn/haar spampraktijk hier uit te voeren ? Want dat was hetgeen er hier aan de hand was. Het is net als in de grote maatschappij voor al degene die het verzieken komen er regels. Ik leg het hier allemaal fatsoenlijk uit omdat het om bewustwording gaat en zoiets zich bij bewuste mensen niet langer voordoet.Jij veroordeeld alleen maar, je wilt niet eens weten wat er aan de hand is en kiest voor de vlucht. |
|
25 May 2013, 21:00 | #7 |
Vicaris
|
Hey BBtje
Zie ineens mijn naam staan. Vanwaar de droomvrienden? Mis je DV? |
25 May 2013, 21:58 | #8 |
Asprirant lid
|
Jeetje.
Zat ik er even naast zeg. Ik was echt benieuwd en zag dit helemaal niet aankomen. Ik moest ook aan DV denken.. Je hebt er maar een dagtaak aan Renoir/Gargamel. Ik denk dat ik even helemaal niets meer deed. Het vuurtje liet doven door er geen olie meer op te gooien. Het is een actie-reactie-actie-reactie-actie-reactie-verhaal. Het stopt alleen bij geen actie/reactie meer.. lijkt mij. Waarbij gezegd, dat ik ook niet van hokjes houd. Nooit gedaan en zal het nooit doen. Wat zou er gebeuren denk je, Renoir/Gargamel, als niemand het forum zou beheren? Als het gewoon zou bestaan? |
25 May 2013, 22:07 | #9 | |
Missionaris
|
Citaat:
Ik ben het echt spuugzat om dit forum nog bij te houden met zoveel kritiek. Ik heb hier nog geen steun gehad over mijn forumbeleid. Ik heb er al twee dagen fulltime tijd in zitten als dit zo doorgaat kap ik daar mee !! |
|
25 May 2013, 22:13 | #10 | |
Vicaris
|
Citaat:
Iedereen zit in hun eigen proces en maken van een mug een olifant laat het je toch niet zo beinvloeden. Het is maar een tip hoor. Voel je ook niet altijd geroepen erop te reageren is nergens voor nodig. Laat het sudderen en het dooft vanzelf weer. |
|