|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
2 October 2013, 20:19 | #1 |
Vicaris
|
Habbuthabnot
Beach voetbal.
Ik was vanmiddag bij de inhaalwedstrijd van ADO tegen Vitesse. Het veld was na hevige regenval in Den Haag zo onbespeelbaar dat het treffen naar vanmiddag was verplaatst. Om het enigszins in bespeelbare conditie te krijgen had men zand aangebracht, veel zand. Het resultaat was dat een normale voetbalwedstrijd welhaast onmogelijk was en het verzandde in een soort beach voetbal. ADO won wel. 2-1 Ik stel derhalve voor dat we voortaan de thuiswedstrijden van ADO op het Scheveningse strand laten spelen. Dat zou nog een onverwachte kampioen aan het eind van de rit kunnen opleveren. Hab |
2 October 2013, 21:42 | #2 |
Sterrestof
|
Zitten daar lekkere meiden tussen, bij dat ADO ?
|
3 October 2013, 00:25 | #3 |
Actuaris
|
ADO had beter in het Zuiderpark kunnen blijven.
Dat stadion is ook groot genoeg als ze volgend jaar in de Jupiler league spelen. |
3 October 2013, 00:37 | #4 |
Vicaris
|
|
3 October 2013, 00:39 | #5 | |
Vicaris
|
Citaat:
Wij wachten met spanning op de thuiswedstrijd tegen de Eagles...... Dat opportunisme uit de provincie heeft z'n langste tijd wel gehad, menen wij hier...... Als het onverhoopt toch Jupiler league wordt ga ik gewoon een seizoen naar Kein Zwitserland! |
|
3 October 2013, 07:48 | #6 |
Actuaris
|
|
3 October 2013, 09:51 | #7 |
Asprirant lid
|
|
4 October 2013, 17:36 | #8 |
Kasuaris
|
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Ja, chearleader technisch is het bij ADO heel goed verzorgd! Je wordt tegenwoordig ook door dames gefouilleerd bij ADO...... Je hebt overal van die figuren zoals Rob en Hab, die zulke vrouw-onvriendelijke grapjes maken, en dan heb je de dammetjes(Zie Maria, en de dame hier boven), die erbij giechelen. Het dom-blondje syndroom houdt zulk hufterig gedrag in staand. |
5 October 2013, 17:12 | #9 | |
In memoriam
|
Citaat:
|
|
5 October 2013, 17:27 | #10 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Het is ook een kwestie van generatie denk ik. Pas over een generatie, of twee, zullen de verhoudingen tussen man en vrouw respectvoller zijn. Op dit moment is men zo gewend met denigrerende verhoudingen en opmerkingen, dat eigenlijk zinloos is om erover te beginnen. Men is zo gewend aan geraakt, dat men niet eens meer opmerkt. Het wordt wel om lachen, en zo wordt het alleen maar in stand houden. Een scheve verhouding.. Klopt, ik had net zo goed niet over kunnen beginnen, als ik nu geen uitleg geef. Het voelt als onmogelijk om aan zulke type mensen iets uit te leggen, over vrouwonvriendelijke opmerkingen, houdingen, en manier van opstellen. Al valt me op gelukkig dat ook in films, vrouwen niet meer alleen als ondergeschikt, en als speelgoed voor seksueel-gebruik worden neer gezet. Vaak zijn ze ook juist de helden geworden in de films, maar alsnog huppelend in strakke pakjes. De verhoudingen zijn nog niet zoals het zou kunnen, maar het komt wel. |
|