![]() |
|
Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum. |
![]() |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
![]() |
#1 |
Sterrestof
![]() Geregistreerd: 15 February 2012
|
![]()
Klopt dit nou wel ?
Met mn "eigen" IP-address kom ik r niet meer in. Echter, via een openbare proxy-site kom ik nu tot de ontdekking dat mn account niet blokkeerd is. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Geen lid
|
![]()
Hoi Mars,
Ik kan het helaas nu niet voor je checken maar ik geef het door. Met vriendelijke groet Saartje |
![]() |
![]() |
#3 |
Sterrestof
|
![]()
Hai Saar,
Pardon, wat me ff ontschoot: En -als- ik via mn eigen IP-address de site via de standaard URL port 80 benader, dan kom de volgende boodschap: " Klik hier als je contact wilt opnemen met de beheerder." echter, dan onstaat r een schijnbare loop (op zijn Engels). Uw toegenegen Mars |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Hoi Mars, Het contact opnemen met de beheerder lukt dus niet? De forum techniek behoort niet tot mijn taakgebied. Ik heb het al doorgegeven en ik ga ervan uit dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Helaas kan ik op dit moment niet meer voor je doen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Saartje |
|
![]() |
![]() |
#5 |
In memoriam
![]() Geregistreerd: 27 April 2010
|
![]()
Ik had 'm/jou al gemist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Sterrestof
|
![]() Citaat:
Dank voor t doorgeven. Uiteraard hoef je je niet te verexcuseren voor wat je toch niet in de hand hebt. En, ja, t contact opnemen met t beheer lukt dus niet. Uw toegenegen Mars |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sterrestof
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Hoi Mars, Oke, dan rest voor nu even niets anders dan afwachten totdat er hulp komt. Met vriendelijke groet Saartje |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Forumbaas
![]() Geregistreerd: 28 March 2010
|
![]() Citaat:
Een spam-voorkom-programma van de Server zelf bleek in het verleden wel eens een range IP adressen geblokkeerd te hebben waardoor een lid van het forum die in deze range zat niet meer kon inloggen. Dat kan weer het geval zijn. Wil je je IP mailen naar: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sterrestof
|
![]()
Heel apart.
We laten t even bezinken. Zenx. |
![]() |