|
Alexander Smit Alexander Smit (1948-1998) wordt als dé grote guru beschouwd van de Nederlandse Advaita Vedanta. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
15 April 2017, 22:32 | #1 |
Asprirant lid
|
download pdf boeken van Alexander Smit *
download boeken van Alexander Smit (en andere leraren) als pdf op:
https://www.mediafire.com/folder/ckv...ta_boekenshare |
16 April 2017, 01:31 | #2 |
Asprirant lid
|
Wat een collectie ! Dankjewel Harry voor het delen.
16 April 2017, 10:58 | #3 |
Actuaris
|
Dank je Harry; ik heb de link bij mijn favorieten geplaatst, want zo'n schat wil ik niet zo maar aan mij laten voorbijgaan, zelfs als vandaag er niets is in mij dat noch de wijsheid van anderen, zeker niet in dikke boeken, wil lezen...
Maar niets bewijs mij dat ik er morgen misschien geen behoefte aan zal hebben... of goed voor een ander die zoekend is... Turrio, indien je Looro bent, ik snap jouw drang naar steeds meer lezen en verder lezen niet... Ik bewonder die drang wel en alhoewel ik vroeger ook een verwoede lezeres was, is die hang naar lezen en nog eens lezen totaal verloren gegaan omdat het mij lijkt dat men steeds weer en opnieuw hetzelfde tegenkomt... Inderdaad soms komen nog pareltjes naar boven maar de 'verloren' tijd om die pareltjes te vinden weegt voor mij meestal niet tegen de vondst op... Graag, indien mogelijk, wat uitleg... |
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alexander Smit | Renoir | Alexander Smit | 54 | 29 April 2013 19:40 |
Totaaliteit Alexander Smit | moi | Waar gaat het hier verder ook nog over? | 60 | 28 April 2012 13:04 |