|
We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
4 October 2020, 11:38 | #1 | |
Kasuaris
|
Mihaela en Vagebond
Citaat:
Trouwens, dit is een herhaling, dat wat je met M had, heb jij nu met mij. Het verschil is dat ik niet zo beschaafd ben zoals M, maar ik smijt en schop terug, of begin ik zelf daarmee als mij dat uitkomt, net als jij dat ook doet. Gebruik je kans om een keer het echt aan te gaan, zoals ik ook bereid ben, bij deze, om het met jou aan te gaan. Op de rest van de draadjes reageer ik niet als je aan het spuien bent richting mij! Wijziging aangebracht door Mihaela op 4 October 2020 om 12:41. |
|
4 October 2020, 11:41 | #2 | |
Kasuaris
|
Citaat:
|
|
4 October 2020, 11:47 | #3 |
Kasuaris
|
Wat ik met wispelturig bedoelde is dat jij steeds ruzie zoekt nu met mijn woorden.
Ongeacht wat ik schrijf, je hebt een etterende wond richting mij, zoals je vroeger met M had, en ga jij dan gillen en bijten. Ik had het niet over Kabu, maar jij wilt nu steeds ieder woord over hem maken, en je hoopt ergens op mijn goedkeuring, en zelfs hoop je dat ik je zo uitdaag tot iets. Snap je het echt dat mij niet boeit of jij met iemand van het forum aangaat? Ik schrijf hier voor mezelf, dus maak het niet steeds om jou, en om je virtuele romance. |
4 October 2020, 11:51 | #4 |
Kasuaris
|
Ik had bewust je geen antwoord meer gegeven op Vagebond stekkie, terwijl je in je psychotisch gedrag, zoals jij altijd doet, steeds mijn naam bleef typen, en over mij schreef.
Als je vervolgens op andere draadjes aan mij weer blijft trekken, en steeds off topic raakt, ga ik jou naar hier toe trekken, en alleen maar hier jouw fixatie met mij aangaan. |
4 October 2020, 11:55 | #5 |
Kasuaris
|
M&M
Wat jij moet begrijpen is dat mij totaal niet MEER interesseert hoe jij je drama aangaat.
Ik vind jou een hysterische drama- queen, je trekt steeds de aandacht naar je wond, en als iemand wel de moed heeft om jou daar attent op te maken, ga jij jaren haatdragend en wraaklustig de ander stalken. Hier, ga je gang. Laten wij rollebollen tot dat er niets meer overblijft!! Je hebt nu een gelijke getroffen!! |
4 October 2020, 12:05 | #6 |
Kasuaris
|
Als pubers een fixatie hebben, zoals jij met W had, en vermoedelijk nog hebt, is het beste als pubers een nieuwe fixatie aangaan. Zoals je nu met Kabu lijkt te doen.
Volwassene, en vooral mensen die beweren/ trachten/ wensen bewust te zijn, gaan naar de etterende wond, met aandacht en vooral in eerlijkheid, het observeren, schoonmaken, en een genezingsproces aangaan. Ik vind jou gewoon hysterisch op zoek naar een nieuwe hoost om die met jouw ellende te bezwangeren, terwijl jij nu jouw eigen Mama en Papa mag zijn, en niet weer op zoek moet gaan in de wilde weg. Van mij krijg je geen aanmoediging in je proces, en ook geen medelijden of compassie. Fuck you! Als jij je eigen shit op mij wilt projecteren, smijt ik die gelijk terug op jouw bord. |
4 October 2020, 12:09 | #7 |
Kasuaris
|
Je bent 60 jaar mens, zoek het maar zelf uit met wie je een relatie aangaat of niet.
Jengel niet zo om mijn goedkeuring of om mijn afkeuring. Teringzooi, ruim je shit maar zelf op mens! |
4 October 2020, 12:34 | #8 |
Kasuaris
|
De rol van 'Liefde' oefenen op een forum
..
Oh ja, dit ook nog bij. Je zwalkt door het forum als een gewoond dier, met een eeuwigdurende etterende wond, en je wilt me opslurpen, met plakkerige woorden over liefde en bewustzijn, terwijl de pus uit je wond allen kanten spuit. Leer van jezelf houden eerst, voor dat je zulke zweverige woorden naar een vremde op een forum sist,🉠Ik ben je oefenmateriaal niet! |
4 October 2020, 14:25 | #9 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Van jou valt niets te leren Vagebond. Een strompelde zombie, dat steeds naar iets grijpt, als naar een drug. Verliefdheid is een lichte psychose. Als het wederzijds is, kan men samen naar liefde toe werken. Eenzijdige verliefdheid, zoals jij steeds onbewust zoekt en vindt, is het een continue kwelling. Je bent een sub van jezelf. Meesteres Ego-Vagebond heeft je in haar greep. Je zou perfect zijn op een forum voor pubers, de les zou zijn dat de kinderen van zichzelf leren houden. Zo van:"Kinderen, kijk hoe je het niet moet doen bij onbeantwoorde liefde. Als je het nu niet leert, ben je op je 60ste zo als Vagebond nu is". |
|
4 October 2020, 14:41 | #10 |
Kasuaris
|
Als iemand je niet wilt, move on!
|