|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
17 May 2021, 20:19 | #1 | ||
Jubilaris
|
Citaat:
Maar ja, aan mentaal gerealiseerden als ons olijk trio kan je geen adviezen of raadgeving meer kwijt hoor... Citaat:
Denkjunk dat je bent!
18 May 2021, 13:09 | #2 | ||
Jubilaris
|
Voorbeeld 1 egotripperij Boni
Citaat:
Net als Laurens heb jij gedegen onderzocht 'wat' je bent en bezit daarom de autoriteit daar iets over te kunnen en mogen zeggen, vindt je. Maar 'helaas', zoals ik al schreef gisteren... Citaat:
18 May 2021, 13:31 | #3 | |
Geen lid
|
Voorbeeld 1 egotripperij Boni
Citaat:
Waar het hier niet om gaat is elkaar te ontmaskeren maar om gedegen zelfonderzoek te doen. |
|
18 May 2021, 13:46 | #4 | |
Jubilaris
|
Laurens als notaris, jurist, advocaat...
Citaat:
Je hebt een zeer geslepen intellect, je teksten zijn compleet dichtgespijkerd, vaak zonder dat iemand kan opmaken wat je er precies mee bedoelt. Als beroep zou notaris, jurist, advocaat - dat soort mensen die van die voorwaarden in kleine lettertjes op een contract opstellen - je zeker gepast hebben. Maar bewustzijn herken ik niet in jou.
18 May 2021, 14:02 | #5 | |
Geen lid
|
Citaat:
Ik heb me bekwaamd in het verwoorden zodat ondubbelzinnig duidelijk is wat er mee bedoeld wordt. Het mag van mij aan geen enkele interpretatie onderhevig zijn om nodeloze en nutteloze discussie te vermijden. Denken mij te begrijpen is niet goed genoeg. Je kunt je, zoals in spiritland hier en daar gebruikelijk, geliefd maken door in een trant te schrijven dat iedereen daarvan voor eigen gading en betekenis het zijne er kan uithalen. Zulke boeken worden uiteraard verslonden en sites in die teneur worden frequent bezocht. Uiteraard doen wij dat hier niet, wij pleasen geen ego maar zijn daardoor dan ook niet geliefd. Dat hoeft ook niet want het gaat om het doen van gedegen zelfonderzoek. Het is nog niet eens zo dat we anderen geen rad voor de ogen willen draaien, we kunnen dat gewoon niet waarheidlievend als wij zijn. Ik zeg dit om je te laten ervaren dat je voor dit werk niet de juiste insteek hebt. Je zou je beter ergens bij een ander forum kunnen aansluiten met voor jou gelijk gestemden, hier ben je maar een stoorzender. Je stimuleert egogedrag en niet het doen van zelfonderzoek. |
|
18 May 2021, 14:09 | #6 |
Jubilaris
|
Ik kan alles laten, jij niet.
18 May 2021, 14:12 | #7 |
Geen lid
|
Het valt je even niet mee hé zonder bijval van omstanders, valt er even niks te lachen en zit je te overwegen hier maar te stoppen. Er iets van leren inzien doe je evenmin.
Kon je nou maar aankondigen dat je een jaar in Afrika gaat rondtoeren op je motor of zoals Guido goud zoeken in Canada of wat bergen beklimmen dan ben je pas interessant. |
18 May 2021, 14:22 | #8 | |
Jubilaris
|
Citaat:
18 May 2021, 17:20 | #9 |
Geen lid
|
Hilarisch ja, ik lach me een driedubbele breuk.
Maar eh wat hebben we nu eigenlijk opgestoken van dit intermezzo? |
18 May 2021, 20:57 | #10 |
Actuaris
|
Het is overduidelijk dat boni niets anders ziet, dan de beelden die boni graag zelf schept...
Weinig helder-ziend in ieder geval, de kambo en andere drugs, waarschijnlijk in combinatie met zijn narcistisch ego, lijken vnl zijn wijze van kijken te benevelen.... .... nogal over-done.