|
Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
15 September 2022, 18:08 | #1 | |
Geen lid
|
Dit is niet het algemeen forum voor de gebruikelijke leden.
Citaat:
Fer leest hier niet en zal ook niet reageren. Reacties hier over elders zullen weer worden verwijdert. Je eerste reactie op Sam van een discussie die hier helemaal niet plaats vindt is al verwijdert. |
|
15 September 2022, 18:45 | #2 |
Geen lid
|
Dit hier is het forum voor alternatieve zoekers
Met 'dit hier is een forum voor alternatieve zoekers' heb ik me vriendelijk uitgedrukt, want die alternatieve zoekers respecteren niet de omstandigheid hier als gast te zijn en misdragen zich op gruwelijke wijze.
Je betiteld de serieuze leden van dit forum nou eenmaal niet als kletsmeiers en abnormaal als ze het hebben over resultaten uit hun gedegen zelfonderzoek. Het heeft voor deze leden geen enkele zin op iets door te gaan waarvan, blijkens een ter degen uitgevoerd onderzoek, is gebleken dat het niet op werkelijkheid berust. Het is pure behulpzaamheid om alternatieve zoekers op hun dwaling te wijzen om vervolgens door hen alsmaar valselijk te worden benaderd of zelfs voor rotte vis uitgemaakt. |
15 September 2022, 19:19 | #3 | |
Actuaris
|
Citaat:
|
|
15 September 2022, 21:00 | #4 |
Kasuaris
|
Gebruikele?
15 September 2022, 21:03 | #5 | |
Kasuaris
|
Citaat:
Verder zag ik dat Sam een opmerking maakte die eindelijk eens ergens over ging: ook dieren hebben een ego. Maar dat komt in jouw geloof natuurlijk niet van pas, want dieren denken niet.....
15 September 2022, 21:04 | #6 |
Kasuaris
|
Gelovigen radicaliseren nu eenmaal in de loop der tijden. Tien jaar terug was Laurens toleranter voor mensen die daadwerkelijk onderzoek deden. Nu is hij een GZO-drammer geworden, waarmee zijn ego steeds inzichtelijker wordt.....
16 September 2022, 10:03 | #7 |
Geen lid
|
|
16 September 2022, 10:10 | #8 |
Geen lid
|
Ik heb een scheiding aangebracht tussen leden die niet met gedegen zelfonderzoek bezig zijn en degenen die dat wel doen. Dat onderscheid is bij sommigen maar moeilijk te trekken, maar van degenen die hier op 'Eigen forum beheer' zitten is dat tamelijk duidelijk. Mocht ik me vergissen dan worden ze weer toegelaten op het algemeen forum, zo niet dan blijven ze achter de schermen. Hier op dit forum kunnen alleen die leden lezen die daar lid van zijn en Fer bijvoorbeeld is daar geen lid van. Sam, Rob en Dorje daarentegen zijn lid van beiden, tot duidelijk is dat ze geen voorstander zijn van gedegen zelfonderzoek en blijkt dat ze daar de boel traineren.
|
16 September 2022, 10:35 | #9 | |
Kasuaris
|
Citaat:
16 September 2022, 10:44 | #10 |
Kasuaris
|
Klop, En Hij zal de deur openen
Verdwijn, En Hij zal je doen stralen als de zon Val, En Hij zal je naar de hemel verheffen Word niets, En Hij zal je in alles veranderen. Niets zien te worden, dat is waar zelfkennis over gaat. Niet jezelf en de wereld tot vermeend verklaren. In de realisatie zul je bemerken dat God zijn eigen Wezen in 'de wereld' weerspiegelt wil zien. Als niet-twee kan God namelijk zichzelf niet 'zien'. P.S. Met God bedoel ik natuurlijk niet de zelf-benoemde Goden Laurens en Boni.....