|
Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid. |
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
12 February 2012, 15:47 | #1 | |
Forumbaas
|
Forumregels
Door veranderende omstandigheden zijn de forumregels aan een aanpassing toe. Het nieuwe ontwerp ziet er als volgt uit.
Citaat:
Allen hier aanwezig zijn met die vorige regels akkoord gegaan en niet met deze bovenstaande. Toch wil ik deze graag invoeren omdat er leden zijn die kennis omtrent privacygevoelige informatie van dit forum elders hebben gebruikt c.q. misbruikt hetgeen ontoelaatbaar is. Voorts hebben wij hier inmiddels een moderatieteam ten aanzien waarvan het wenselijk is dat de leden zich aan de uitspraken ervan conformeren. Het is de bedoeling om deze regels per 1 maart te laten ingaan. Leden die zich niet in deze regels kunnen vinden verzoek ik vóór 1 maart 2012 dat aan mij kenbaar te maken en/of indien er geen acceptatie is een verzoek tot uitschrijving te doen. Dat kan per PB. Leden die na 1 maart 2012 deelnemen worden vanwege de ongewijzigde staat van deelname geacht met de nieuwe forumregels akkoord te zijn gegaan. Hartelijk dank voor de te nemen moeite. Gargamel |
|
12 February 2012, 15:53 | #2 | ||
Forumbaas
|
Citaat:
Citaat:
|
||
19 November 2014, 22:25 | #3 | |
Forumbaas
|
De forumregels zijn opnieuw aangepast en luiden als volgt.
Citaat:
Om tegen te gaan dat nieuwe leden zich hier aanmelden met ander redenen dan de doelstelling worden ze gedurende een beoordelingsperiode aspirant lid. De nieuwe artikelen 12 en 13 beogen dat te regelen. Indien u niet, of niet langer meer, akkoord kunt gaan met de gewijzigde regels kunt u dat altijd en onder alle omstandigheden aan de webmaster laten weten via een mail aan: en dan zult u als lid worden uitgeschreven. |
|
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje mbt forumregels. | Nadje | Forum; regels, vragen, idee | 117 | 1 June 2013 17:40 |