Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Mededelingen forumbeheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen forumbeheer Hier geen discussie mogelijkheid.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 January 2020, 12:26   #21
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Achter de pc hier op kantoor zie ik helemaal geen verschil/verandering!
Fer is offline   Met citaat reageren
Oud 29 January 2020, 14:32   #22
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het enige wat ik 'tot nu toe' ervaar is dat het beeld sterk verkleind.
Nu jij het zegt, het viel me niet op!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 29 January 2020, 22:33   #23
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het enige wat ik 'tot nu toe' ervaar is dat het beeld sterk verkleind.
Ik zie geen verschil (gebruik Mac).
Het beeld was volgens mij al niet over de hele breedte van het scherm.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 8 February 2020, 16:56   #24
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Behalve dat ik in de de browser het beeld wat moet vergroten ben ik tot nu toe geen veranderingen tegen gekomen die het forumgebruik beperken.
Dus de conclusie is dat het allemaal nogal meevalt. Voordat PHP 7.2 weer verouderd is en niet langer ondersteund zijn we wel weer een jaar (misschien twee) verder.
  Met citaat reageren
Oud 9 February 2020, 04:21   #25
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dus de conclusie is dat het allemaal nogal meevalt. Voordat PHP 7.2 weer verouderd is en niet langer ondersteund zijn we wel weer een jaar (misschien twee) verder.
Gelukkig, dan kunnen we nog even door hier met in herhalingen vallen ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 13 January 2021, 12:33   #26
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Het lijkt een jaarlijks terug kerend gebeuren te zijn dat wijzigingen de voortgang van dit forum bedreigen. Is het niet de forumsoftware die niet langer te upgraden is dan wel is het de PHP versie die niet langer ondersteund wordt. Er is helemaal niks mis met de oude maar de ontwikkellaars zitten kennelijk niet graag te niksen en blijven maar ontwikkelen en uit gebrek aan overgebleven tijd daarmee weigeren hun vorig product nog langer te ondersteunen.

Om kort te gaan PHP 7.2 wordt niet langer ondersteund en de provider wenst niet voor de veiligheid in te staan wanneer er niet geupgrade wordt naar een latere versie van PHP. Al weet ik niet welke want als het goed loopt heb ik daar normaliter weinig belangstelling voor.

Tot 16 februari mag ik de oude PHP blijven gebruiken en daarna moet ik óf de nieuwere PHP versie gebruiken dan wel naast het hosten extra te betalen voor de dienstverlening deze veilig te houden.

Ik denk er over na maar opteer voor een nieuwere PHP met het risico dat deze nieuwe mogelijk niet werkt met de nogal verouderde vBulletin software 3.8.11. Ik kan de software ook opschalen naar een hogere versie maar de nostalgie over deze oude versie overheerst. Dus het is even afwachten of een nieuwere PHP versie werkt met deze forumsoftware en wat het gaat worden.

Na de overgang naar PHP 7.2, een jaar geleden, werkte bepaalde mogelijkheden (onder andere het verkleinen van te grote foto's niet meer) maar kon het forum uiteindelijk gewoon blijven doordraaien. Misschien is het nu eveneens nauwelijks een probleem.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 15 January 2021, 11:41   #27
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Het lijkt een jaarlijks terug kerend gebeuren te zijn dat wijzigingen de voortgang van dit forum bedreigen. Is het niet de forumsoftware die niet langer te upgraden is dan wel is het de PHP versie die niet langer ondersteund wordt. Er is helemaal niks mis met de oude maar de ontwikkellaars zitten kennelijk niet graag te niksen en blijven maar ontwikkelen en uit gebrek aan overgebleven tijd daarmee weigeren hun vorig product nog langer te ondersteunen.

Om kort te gaan PHP 7.2 wordt niet langer ondersteund en de provider wenst niet voor de veiligheid in te staan wanneer er niet geupgrade wordt naar een latere versie van PHP. Al weet ik niet welke want als het goed loopt heb ik daar normaliter weinig belangstelling voor.

Tot 16 februari mag ik de oude PHP blijven gebruiken en daarna moet ik óf de nieuwere PHP versie gebruiken dan wel naast het hosten extra te betalen voor de dienstverlening deze veilig te houden.

Ik denk er over na maar opteer voor een nieuwere PHP met het risico dat deze nieuwe mogelijk niet werkt met de nogal verouderde vBulletin software 3.8.11. Ik kan de software ook opschalen naar een hogere versie maar de nostalgie over deze oude versie overheerst. Dus het is even afwachten of een nieuwere PHP versie werkt met deze forumsoftware en wat het gaat worden.

Na de overgang naar PHP 7.2, een jaar geleden, werkte bepaalde mogelijkheden (onder andere het verkleinen van te grote foto's niet meer) maar kon het forum uiteindelijk gewoon blijven doordraaien. Misschien is het nu eveneens nauwelijks een probleem.
Zojuist is er overgeschakeld naar PHP 7.4 Boost (PHP Boost is een cachegeheugen voor programmacode en daarmee draait het PHP-script tot 100% sneller).
Tic - Tac - Toe kan niet meer gespeeld worden en diverse linken werken niet meer.
- de linken in 'Colofon'
- in 'Directe links' het 'Open contactenlijst'
- de knop 'alle smileys weergeven' onder smileys bij het quoten
Verder zal ik meerdere veranderingen die ik tegenkom hier weergeven.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan alles komt een eind Sterre Forum; regels, vragen, idee 22 31 March 2014 20:50


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.