Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Vraag en Aanbod
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 March 2012, 12:57   #61
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Doet me denken aan de alternatieve, en uiteraard vunzige versie, van het liedje uit grootmoeders tijd: En dan gaan we naar de speeltuin.

http://www.youtube.com/watch?v=Ax1NUV4B65o

Ik kan me alleen het eerste couplet nog herinneren (en dat vind ik al knap van mezelf),

Af en toe doet pa bij moe,
wat de stier doet bij de koe
dat is voor ons kinderen het mooiste dat er is

En dan wordt ons pa zo heet
trekt ma de panty van de reet
dat is voor ons kinderen het mooiste dat er is...

Enfin, het slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar het was wat er hier kwam bovendrijven n.a.v. jouw bovenstaande zin.

Voor de rest denk ik dat je het allemaal veel te zwaar maakt. Wat is er nou leuker dan op een mooie zonnige dag samen op een terrasje zitten en op alles en iedereen wat voorbij komt, ongegeneerd commentaar leveren? Ik kan daar enorm van genieten, me zeer wel bewust van het feit dat du moment dat ik zelf in de benen kom en voorbij de terrassen schuifel, men zich heerlijk ongegeneerd over mij zal uitlaten. Heerlijk toch?
Ik weet het niet, voor mij voelt niet als heerlijk, maar als pijnlijk en eenzaam..
Ietwat resoluut van mij, dat weet ik. Ben er ook niet voor niets al een tijd uit zulke situaties gestapt. Gedeeltelijk mijn angst die me weerhoudt, van weer deel te nemen aan zo een soort leven, en ook mijn heldhaftigheid blijkbaar.. maar ondertussen kwijn in weg. Ach, ik waag het gewoon op, en zie wat eruit komt. Ik neem gelukkig nog (deels) deel aan de maatschappij, of is dat juist helaas?.. tijd zou het leren..

leuk wat mama en papa daar boven deden, moet er om lachen.. ben niet alleen zo moraal ridder hoor, maar mijn kleding passen niet meer en ben gefrustreerd..
en Rob(je) kwam toevallig met zijn opmerking over kleding .. tja.. pech onderweg?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 25 March 2012, 13:34   #62
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caine Bekijk bericht
je maakt het nu allemaal te serieus.
Ja, dat klopt, ik maak het allemaal te serieus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caine Bekijk bericht
Het kijken naar mensen is ook een beetje gekkigheid plaatsen...why not ?
Ik geloof dat er iets achter schuilt, achter gekheid plaatsen naar een ander. Dan was het voor mij de vraag naar Rob toe, of hij werkelijk weet waarom hij dat doen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 26 March 2012, 00:05   #63
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja, dat klopt, ik maak het allemaal te serieus.



Ik geloof dat er iets achter schuilt, achter gekheid plaatsen naar een ander. Dan was het voor mij de vraag naar Rob toe, of hij werkelijk weet waarom hij dat doen.
Rob is zelf een beetje gek...en door af en toe wat gekke dingen te doen of te zeggen zorgt hij ervoor dat hij het voor zichzelf allemaal op een rijtje houd.

De 'wereld' is gewoon gek, krankzinnig zelfs..bij tijden. Gekscherend doen over het gedoe en vertoon van een ander(en) haalt ff de lading af van je eige onmacht in 1001 situaties en omstandigheden.........zo simpel is het gewoon.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.