Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 July 2013, 17:13   #41
Mahziri
Asprirant lid
 
Mahziri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ja, ooit een insluiper weggejaagd uit onze tuin. En een keer iemand vervolgd. Als ik niet nadenk ken ik ook geen angst. De insluiper schrok zo dat hij maakte dat hij wegkwam. Ik heb mezelf ook moeten tegenhouden, er niet achter aan te rennen. En hem aan te houden of zoiets. Je weet maar nooit wat ze doen en of ze wapens bij zich hebben. En toch heb ik ook andere beangstigende gedachten en gevoelens daarin gekend. Angst mits goed gehanteerd kan ook nuttig zijn je bewaren om domme dingen doen.
Heb ik nog een aparte ervaring te vertellen.
Een paar weken geleden kwam hier aan de deur een man van Securitas. Ik koop nooit aan de deur, iedereen kap ik af en zeg dat ik geen interesse heb. Maar die man, die had iets. Hij had een verhaal, een manier van doen, ik weet het niet precies, maar binnen 5 minuten zat hij binnen en binnen een kwartier had hij mij een alarmsysteem verkocht. Uiteindelijk werd ik wakker en heb gelijk alles gedaan om het contract te ontbinden, wat ook gelukt is. En toen ben ik eens gaan kijken.
De man had mij dus op mijn (of zijn ze zelfs collectief) oerangst geraakt. Brand en bedreiging door indringers, inbraak. Ik heb een week zo'n diepe angst gehad. Heel apart.
Mahziri is offline   Met citaat reageren
Oud 19 July 2013, 21:26   #42
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahziri Bekijk bericht
Heb ik nog een aparte ervaring te vertellen.
Een paar weken geleden kwam hier aan de deur een man van Securitas. Ik koop nooit aan de deur, iedereen kap ik af en zeg dat ik geen interesse heb. Maar die man, die had iets. Hij had een verhaal, een manier van doen, ik weet het niet precies, maar binnen 5 minuten zat hij binnen en binnen een kwartier had hij mij een alarmsysteem verkocht. Uiteindelijk werd ik wakker en heb gelijk alles gedaan om het contract te ontbinden, wat ook gelukt is. En toen ben ik eens gaan kijken.
De man had mij dus op mijn (of zijn ze zelfs collectief) oerangst geraakt. Brand en bedreiging door indringers, inbraak. Ik heb een week zo'n diepe angst gehad. Heel apart.
Hij wist dus je precies daar te pakken waar de zwakke schakel zat.
Zeker apart, ik kan mij zelf er ook niets bij voorstellen erin te trappen.
In ieder geval fijn dat zulks nog ontbonden kan worden, maar toch weer een hoop gedoe.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Woorden, woorden en nog eens woorden.... Naadje Waar gaat het hier verder ook nog over? 11 2 July 2011 11:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 04:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.