Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 July 2021, 00:24   #671
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Zo, hier ben ik weer. Gisteravond dan toch nog aan men mediatie-psilocybine trip begonnen om 2O:40u en tot 3:30 in Boeddha houding met bijhorende glimlach gezeten.

Wat betreft de termen "gearriveerd zijn, volwassen geworden, afgerond", we hebben het over thuis komen van nooit weg geweest zijn dus, wat ik ben.
Een ander manier van zeggen is dat ik niemand geworden ben waardoor ik de poortloze poort gepasseerd ben.
Nog een ander manier om uitdrukken is dat ik de nauwe poort gevonden heb die ten leven leidt.

Echt, voorbij die poort zijn geen voorwaarden. Alleen het ego stelt voorwaarden.
Zo zou een gearriveerde zich niet met "kinderachtigheden" mogen bezig houden. Ha, 'wie' stelt die voorwaarden? 'Wie' bepaalt wat kinderachtig is en wat niet?
Zat Jezus niet buiten voor de tempel met de kinderen te spelen?
"Jezus was getrouwd met prostituee en kreeg twee kinderen met haar' lees ik HIER net.

Ja waarom niet?
Wie vind dat niet kunnen?
Ik speel met mijn kleinzoon van 5 jaar in de zandbak, ik zit ernstig met zakenmensen aan tafel, ik verdien veel als 'beroeps-animator' op slechts één dag in de week (ligt wel plat vanwege Corona), ik zat daarstraks 7 uur als een Boeddha te mediteren, ik schrijf nu weer op dit forum midden in de nacht.

Wat ik ook doe (en wanneer), ik doe alles met plezier. Ik bewonder mijn vers gelegde drol in een bos (vanwege geen toilet in de buurt) en ik bewonder daarna een vliegtuig dat overvliegt.

Eens thuisgekomen van nooit weg geweest zijn maakt wat je doet echt niks uit. Het is hoe je het doet, en ik doe alles met vreugde sinds mijn bijna-dood ervaring.
Als bepaalde mensen vinden dat wat ik doe kinderachtig is, prima, ze zijn vrij te vinden van mij wat ze willen.
Denken staat vrij!
Ik doe op mijn eentje af en toe danspasjes achter de winkelkar waarmee ik fluitend in de supermarkt boodschappen doe. Er zullen vast mensen zijn die dat idioot vinden, die dat kinderachtig vinden dat een man van 60 jaar zo door de supermarkt gaat achter zijn kar.
Prima ze mogen dat allemaal vinden!
Zo zijn er ook moordenaars en verkrachters die hun danspasjes doen, vanwege hun 'orgastische ervaring'.

Ook dat is.
__________________
Maak de spiegel leeg....
Vrij van oordeel...
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 16 July 2021, 01:06   #672
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Wordende Bassie is de mooiste prater!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Je hebt gelijk maurie, wij zijn hier allemaal mooipraters.
De topper van 2020 was forumlid Dorje.
Die praat het mooist! Geen stoppen aan.
Alleen een ijskoud bad van Wim Hof kan hem misschien doen zwijgen.
De topper van 2021 kan nu al gezegd worden, met verve is dat de wordende persoon Bassie!
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.