Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Vraag en Aanbod
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 October 2021, 15:43   #1
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Nou schat, ik wil je bedanken voor de uitgebreide zoektocht naar hoe en wat. Echter tijdens de beantwoording van de post en ook na herhaaldelijk herlezen van wat je hier allemaal geschreven hebt ben ik inmiddels volledig door de bomen het bos verlorenö.

Je blijft maar bezig dat ik je iets in de schoenen zou willen schuiven, dat ik deze keer niet zal ontsnappen, waaraan is mij volstrekt niet helder, ect, ectö

Dat ik e.e.a. 'eenvoudig' terug neem is omdat e.e.a. langzamerhand helder begon te worden we waren kennelijk de hele tijd langs elkaar heen aan het praten waren.

En mbt die laatste invulling dat ik jou iets wilde laten zeggen over Bassieö.was ook niet aan de gang

Ik had een vraag en ik heb die gesteld, niet wetende dat e.e.a. kennelijk over Bassie en zijn verkeerde visie ging, geen idee, want vanwege het gedraai ben ik vanwege het gedraai een ietsepietsie duizelig gewordenö..
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 17:05   #2
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...want vanwege het gedraai ben ik vanwege het gedraai een ietsepietsie duizelig gewordenö..
Dansende derwisjen worden niet duizelig.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 10:59   #3
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou schat, ik wil je bedanken voor de uitgebreide zoektocht naar hoe en wat. Echter tijdens de beantwoording van de post en ook na herhaaldelijk herlezen van wat je hier allemaal geschreven hebt ben ik inmiddels volledig door de bomen het bos verlorenö.
Natuurlijk dat maakt ontsnappen mogelijk.

Citaat:
Je blijft maar bezig dat ik je iets in de schoenen zou willen schuiven, dat ik deze keer niet zal ontsnappen, waaraan is mij volstrekt niet helder, ect, ectö
Niet máár bezig, ik kwam al lezende tot de ontdekking dat je het gebeuren van verkeerd begrip bij mij was gaan leggen. Mij is vanwege intens speuren het Houdini gehalte ook weer duidelijk. Ik ben de laatste tijd geboeid (!) door het vermogen tot ontwijkend gedrag.

Citaat:
Dat ik e.e.a. 'eenvoudig' terug neem is omdat e.e.a. langzamerhand helder begon te worden we waren kennelijk de hele tijd langs elkaar heen aan het praten waren.
Dat was meteen al duidelijk, met die rectificatie was ik dan ook intensief bezig. Je bent bij verkeerd gebruik van het begrip afgerond over gegaan dit te duiden als verkeerde afronding en verkeerde perceptie. Ik was met name geïnteresseerd hoe je van plan was je hier uit te werken.

Citaat:
En mbt die laatste invulling dat ik jou iets wilde laten zeggen over Bassieö.was ook niet aan de gang
Bassie's quotes waren helemaal niet relevant voor deze dialoog.

Citaat:
Ik had een vraag en ik heb die gesteld, niet wetende dat e.e.a. kennelijk over Bassie en zijn verkeerde visie ging, geen idee, want vanwege het gedraai ben ik vanwege het gedraai een ietsepietsie duizelig gewordenö..
Je kunt zoeken naar je gelijk, of proberen om inzicht te krijgen in het functioneren van de geest.
  Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 11:05   #4
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Oh ja, en dan deze nog, die laat ik ook voor eigen rekening Laurie, want dat valt voor mij onder zonder grond mekkeren over ene vagebond.
Dit gedoe heeft bevestigd hoe misinterpretatie verder gaat verlopen. Feit is dat er veel te makkelijk verondersteld wordt (door iedereen overigens). Dat er vooropgezet weten is wat er gezegd gaat worden door een bepaalde persoon en als gevolg daarvan niet wordt opgelet wat er werkelijk staat. Ik wil ze de kost niet geven die bij de woordcombinatie 'gedegen zelfonderzoek' niet denkt 'daar heb je hém weer' en wat er gezegd wordt niet aandachtig meer lezen.

Citaat:
En over slecht lezen gesproken Laurieö..dat je daar vervolgens weinig aandacht aan besteed is ook wel helder, want er was hier maar één die aan het interpreteren is geslagen en daardoor slecht gelezen heeft, zonder zich af te vragen of e.e.a. misschien ook bij zichzelf zou kunnen liggen en daarom, want dat is wel zo gemakkelijk, e.e.a. op een ander, die gewoon een recht toe, recht aan, vraag (post # 135) heeft gesteld mbt tot een letterlijke tekst in (post # 122) , af te schuiven, tja en dan zou Vagebond blablaö.dacht het toch van niet Laurieö
Dit is weer een poging tot ontsnappen. Feit is en blijft dat je niet las dat ik het over verkeerd 'begrip' inzake afronding had. Jij las er over heen en meende dat er stond 'verkeerde afronding' en daarbij het later ook nog over 'verkeerde perceptie' had. Dat bleef je vasthouden in vervolgens het stellen van de vragen die op dat (verkeerd) lezen betrekking hadden. Je mij wees op het niet antwoorden op je gestelde vragen waarop ik wel degelijk antwoordde, al was het niet op jouw manier van lezen.

Je mag uiteraard nog rustig reageren hoor maar ik acht dit afgesloten.
  Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 11:48   #5
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Natuurlijk dat maakt ontsnappen mogelijk.

Niet máár bezig, ik kwam al lezende tot de ontdekking dat je het gebeuren van verkeerd begrip bij mij was gaan leggen. Mij is vanwege intens speuren het Houdini gehalte ook weer duidelijk. Ik ben de laatste tijd geboeid (!) door het vermogen tot ontwijkend gedrag.

Dat was meteen al duidelijk, met die rectificatie was ik dan ook intensief bezig. Je bent bij verkeerd gebruik van het begrip afgerond over gegaan dit te duiden als verkeerde afronding en verkeerde perceptie. Ik was met name geïnteresseerd hoe je van plan was je hier uit te werken.

Bassie's quotes waren helemaal niet relevant voor deze dialoog.

Je kunt zoeken naar je gelijk, of proberen om inzicht te krijgen in het functioneren van de geest.
Oh, het jachtseizoen is geopend zie ik. Nou liefje ik laat je dan maar verder met rust, want de ervaring leert dat wanneer jij eenmaal een bepaald beeld hebt geschapen ook mbt de motivatie waar anderen iets mee zouden doen dan is daar verder geen houden meer aanö. maw tol jij nog maar even lekker door en vooral niet loslaten je ideeenö.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 11:56   #6
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dit is weer een poging tot ontsnappen. Feit is en blijft dat je niet las dat ik het over verkeerd 'begrip' inzake afronding had. Jij las er over heen en meende dat er stond 'verkeerde afronding' en daarbij het later ook nog over 'verkeerde perceptie' had. Dat bleef je vasthouden in vervolgens het stellen van de vragen die op dat (verkeerd) lezen betrekking hadden. Je mij wees op het niet antwoorden op je gestelde vragen waarop ik wel degelijk antwoordde, al was het niet op jouw manier van lezen.
Lieve schat, je maakt er maar van wat je er van maken wil, ik weet voor mezelf hoe het zit, jij hebt daar verder geen belangstelling voor dus ik ga mijn energie er verder niet meer aan verspillen, zoals gezegdö.

KiSs
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 12:12   #7
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lieve schat, je maakt er maar van wat je er van maken wil, ik weet voor mezelf hoe het zit, jij hebt daar verder geen belangstelling voor dus ik ga mijn energie er verder niet meer aan verspillen, zoals gezegdö.

KiSs
Dit zou dan moeten betekenen dat ik je zienswijze genegeerd heb.
Niet dus. Ik heb al je argumenten en redenaties wel degelijk gezien hoor.
Ik zei al dat ik er mee klaar ben maar als je nog door wilt gaan prima.
  Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 12:29   #8
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dit zou dan moeten betekenen dat ik je zienswijze genegeerd heb.
Niet dus. Ik heb al je argumenten en redenaties wel degelijk gezien hoor.
Ik zei al dat ik er mee klaar ben maar als je nog door wilt gaan prima.
Lieve schat, zoals gezegd, ik laat je over aan je eigen overtuiging over ene Vagebondö.zus, Vagebondö..zo, mijn zegen heb je, no harm done
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 13:07   #9
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lieve schat, zoals gezegd, ik laat je over aan je eigen overtuiging over ene Vagebondö.zus, Vagebondö..zo, mijn zegen heb je, no harm done
Ik heb geen 'overtuiging' aangaande ene Vagebond.
  Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 13:27   #10
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik heb geen 'overtuiging' aangaande ene Vagebond.
Je hebt er meer dan voldoende laten zien in dit topic Laurie, dus ik zeg:' succes ermeeö'

KiSs
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.