Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 October 2011, 17:08   #1
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Tweegesprek Rob en Mihaela

doe jij ook wat bij Rob, bij het onderwerp?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:11   #2
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
doe jij ook wat bij Rob, bij het onderwerp?
Sorry Mihaela, ik snap je vraag niet.

En is dit het begin van het tweegesprek?
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:14   #3
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Sorry Mihaela, ik snap je vraag niet.

En is dit het begin van het tweegesprek?
ik legde het niet goed uit, ik vroeg me af of jij iets bij de titel van het draadje iets toe wilde voegen.

ik ga proberen goed uit te leggen wat mijn indruk is. Mijn taal is soms een hinder voor me.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:15   #4
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
doe jij ook wat bij Rob, bij het onderwerp?
Er lijkt me, met jouw inmenging, iets aan de hand met betrekking tot je eigen aangrijpingspunt, vandaar.

Rob en ik zijn eenpuntig bezig, ook in het elkaar daarin aanvullen, om het voor Madelief duidelijk te krijgen. Je kunt het ook zien als dat Madelief door twee honden wordt aangevallen en er een behoefte bij je ontstaat in te grijpen.

Ik wil best op een ander tijdstip nader op mijn of Rob's gedrag ingaan, maar het lijkt me niet dienstig om de aandacht te verstrooien.

N.B. Oh.. ik loop wat achter zie ik, dit is kennelijk een tweegesprek tussen Rob en Mihaela.

I'm off.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:17   #5
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Ik kan geen veranderingen in de titel aanbrengen, maar als jij dat nog wel kan is het misschien goed om er bij te zeggen dat het een 2 gesprek is.

Verder heb je het over 'indrukken', is dat waar je het in het bijzonder over wilt hebben? Ik dacht dat je het misschien wilde hebben over de geraaktheid en het getriggerd zijn wat je meende te zien. Maar misschien valt dat voor jou ook onder het kopje indrukken.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:23   #6
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik kan geen veranderingen in de titel aanbrengen, maar als jij dat nog wel kan is het misschien goed om er bij te zeggen dat het een 2 gesprek is.

Verder heb je het over 'indrukken', is dat waar je het in het bijzonder over wilt hebben? Ik dacht dat je het misschien wilde hebben over de geraaktheid en het getriggerd zijn wat je meende te zien. Maar misschien valt dat voor jou ook onder het kopje indrukken.
Ik ben ook zo handig, hoe doe ik nu iets in het onderwerp toevoegen? (ik wil 2 gesprek in zetten)..

Ja, ik wilde over de geraaktheid en het getriggerd hebben..(uiteraard zijn het mijn indrukken)
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:25   #7
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik ben ook zo handig, hoe doe ik nu iets in het onderwerp toevoegen? (ik wil 2 gesprek in zetten)..

Ja, ik wilde over de geraaktheid en het getriggerd hebben..(uiteraard zijn het mijn indrukken)
Misschien kun je met 'edit' nog wat wijzigen?
Anders zul je het aan Renoir of een moderator kunnen vragen.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:27   #8
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Misschien kun je met 'edit' nog wat wijzigen?
Anders zul je het aan Renoir of een moderator kunnen vragen.
Done.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:32   #9
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik meen op te merken dat jij een houding naar Madelief hebt. Daarin herhaal jij jezelf keer op keer (ook gevoelsmatig in mijn beleving). Ongeacht wat jij over haar typt is het altijd afkeurend/aanvallend.
Wat ik vooral wil benadrukken is het dat daardoor een sfeer in standgehouden wordt. Op mij komt over als geweld.
Het doet het niet toe wie begint of waarover het gaat, je typt volgens mij niet tegen Madelief maar tegen het beeld dat jij over haar hebt.
Als jij tegen mij typt kom jij open over, en bereid om naar mij te luisteren.
Ineens heb ik de indruk dat jij als jij tegen Madelief typt, scherp wordt, en (onderhuids) aanvallend.

Ik vraag me af, als jij de bereidheid zal opbrengen om haar anders te zien, of het iets in zou kunnen veranderen.

.. even eerst dit neer zetten (ik probeer naar woorden te zoeken om dat wat ik meen te zien en waar te nemen goed te benadrukken, maar het dekt voor mij nog niet de lading)
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 October 2011, 17:35   #10
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik weet het niet of het klopt of niet maar ik zet het gewoon neer, ik hoor het wel als iemand daar niet mee eens is

Gezien het feit dat jij met die houding op haar af gaat, gaat zij ook gelijk in dezelfde houding. (Of soms begint zij, en volg jij, of andersom)
Het komt op mij over alsof jullie keer op keer iets herhalen en geen van allen eruit stappen, uit die circel
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.