Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
Nee Tolle dient de heer van het geld en kan geen twee heren (de andere ben jij) dienen. Lees toch eens een keer wat er staat, oftewel mensen die bovenal het geld prefereren zijn er niet voor jou. Dit staat volledig buiten het gegeven dat Waarheid Waarheid ziet dit is gewoon alledaagse subjectief beleefde waarheid en het resultaat van het gebruik van het doodgewone nuchtere verstand.
|
Verloren moeite Laurens.
Team Balsekar laat zich niet uit het lood slaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
In je wanhoop hang je maar de clown uit en het gaat je niet helpen wanneer je weer eens in zak en as zit.
|
Ten eerste: Dat ik wanhopig zou zijn is een invulling van jou.
Ten tweede: als dat moest gebeuren (Gods wegen zijn ondoorgrondelijk) rijs ik daarna weer op uit de as als de fenix, onsterfelijk als ik ben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria
@Laurens: Als dit forum niet meer voldoet aan de intrinsieke opdracht die je hebt, en je ziet geen manier daar verandering in te brengen (misschien zijn die er wel) dan is stilleggen inderdaad jouw vorm van meesterschap tonen.
|
Dat zou ik ook een vorm van meesterschap vinden.
Laurens die eindelijk ophoud met anderen te wijzen op 'onderzoek' doen en de stilte ingaat. Ik zou hem zelfonderzoek aanraden, maar dat heeft hij al afgerond volgens eigen zeggen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo
O jee?stoppen we weer eens met het forum?
Ik heb het gevoel dat ik dit al eens heb meegemaakt?.
|
Ik nog niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo
@Laurens: Het draait hier ook helemaal om wat jij allemaal vind he Laurens?
Dit forum is jouw eigen dingetje en de meningen van anderen interesseren je geen zak. Hoeveel ego wil je nog meer ten toon spreiden???
|
Waarheid als een koe!
In die zin paste Laurens vorige avatar wel veel beter bij hem.
Getuigenis vandaag nog is per email van mijn vorige goede forumvriend Mara:
"
Mij - sorry - ziet ge daar nooit meer terug. De benadering van iemand als Renoir is mij totaal wezensvreemd."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX
Toepasselijk op dit moment....
Met dank aan Pup's Ziener even copy van onderstaande tekst...]
|
Ha da's een mooi afsluiten van dit forum zie!