![]() |
![]() |
#51 |
Geen lid
|
![]() |
![]() |
#52 |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 7 July 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
Wat relatief waar of onwaar is, is alreeds een subjectief standpunt, wat het 'geloof' in de verzinsels van woord betekenissen voorop stelt. Het is dus een serieus bezig zijn met verzinsels van betekenis. Die betekenissen zijn 'concrete' handvaten binnen het dromen van een ogenschijnlijke werkelijkheid. Neem bv gedachten, die krijgen alleen een werkelijkheid binnen verbeelding, (Is herhaling) waar reflecties een status van verificatie is gegeven door een individueel subject, of binnen een algemene passiviteit m.b.t.. betekenissen. Dus, aangaande de forum doelstelling kan elke aanzet tot verhaal, direct gesmoord worden in de subjectieve vraagstelling.. 'Wat kan de werkelijkheid zijn van mijn gedachten, waar zoiets als gedachten alreeds een verzinsel is? |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Kasuaris
|
![]()
..............
#55 |
Kasuaris
|
![]()
....................
#56 | |
Kasuaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |||
Geen lid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Voor het effect zal het motto moeten blijven ontdek zelf, doe gedegen zelfonderzoek. |
|||
![]() |
#58 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele intentie om het een halt toe te roepen. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Geen lid
|
![]()
Maar waarom dat alsmaar te blijven proclameren (het zogenaamde Droste effect) waar het woord 'vermeend' en 'geloven' als centraal gegeven om al het niet bestaande in een keer mee af te dekken.
|
![]() |
#60 | |
Geen lid
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de intentie de betweter uit te hangen ik breng haar idee over verstand aan het wankelen. Althans is dat de bedoeling. |
|