![]() |
![]() |
#61 | ||
Jubilaris
|
![]()
[QUOTE=Laurens;154042]Dat zag ik Dorje ook alsmaar doen, ik noemde het, vanwege het tot op het allerlaatst ontkrachten van alles wat er te zeggen valt tot er niks meer overblijft, uitgummen. Ik heb het wel eens visueel gebracht met een plaatje van een boom waarop een man op een tak zit, die hij aan de vallende kant bezig is door te zagen (moet hem er even weer bij zoeken).
![]() Citaat:
Maar er is 'hier iets werkzaam, zonder ook maar iets te zeggen, dat moet voor jou geen verassing zijn, toch? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#62 |
Actuaris
![]() Geregistreerd: 7 July 2014
|
![]()
Onderzoeken, Laurens, gedegen onderzoek..; en ik heb dat afgerond en ik heb dus de ware aard van het verstand ont'dekt...
|
![]() |
![]() |
#63 |
Geen lid
|
![]()
Je kunt geen gedegen zelfonderzoek hebben gedaan want dan vertolk je zulke gedachten niet. Je ziet wel dat het 'zien' de 'beweringen' ontzenuwd. Maar ik twijfel er niet aan als je zegt iets te hebben onderzocht en dat toen je niks meer aanvullends kon vinden dat je toen dat onderzoek als afgerond hebt beschouwd. Onderzoek naar het verstand heb ik om eerder genoemde redenen niet meer bij het gedegen zelfonderzoek betrokken. Met de kennis van nu zou ik dat nog steeds niet doen.
|
![]() |
#64 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
Met betekenissen kun je niets afdekken. De subjectieve werkelijkheid die aan betekenissen wordt gegeven, zijn alreeds een camouflage waarmee een werkelijkheid eindeloos voorstelbaar wordt gemaakt. Hoe kraak je de voorstelbaarheid, zonder de voorstelling van wat dan ook geweld aan te doen? |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Geen lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
#66 |
Kasuaris
|
![]()
Jij zit zelf al helemaal op het verkeerde spoor, dus hoe kun je Marie dan wat voorhouden?
#67 |
Geen lid
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Jubilaris
|
![]() Citaat:
Heb je wat op je geweten dan? |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Kasuaris
|
![]() Citaat:
Er is namelijk geen afronding...... Verder is 'ontdekken' niet louter het gevolg van onderzoek. Dus wie pretendeert dat een onderzoek wat op kan brengen is een kletsmeier. Laurens na kraaien is in het algemeen een slecht idee. Ga gewoon van je eigen bevindingen uit.
![]() |
#70 |
Jubilaris
|
![]() |
![]() |