Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 September 2022, 12:33   #11
Laurens
Geen lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Fijn dat je er verklaringen voor hebt gevonden, nu kun je het wegzetten, middels.. reflectie.
Zo eenvoudig is het beste man, de leden hier maken het niet moeilijk, ieder toont gewoon zijn/haar reflectie, punt is, dat hoe jij de zaken voorstelt, (Op momenten dat het een beetje spannend wordt) jij jouw 'gelijk' gaat zoeken in een gramaticale exercitie, waarmee je meteen al het faliet van 'Zien toont.
Alles is vermeend in jouw beleving, behalve dat jij de 'doener' bent van wat je duid. En dan heb ik het niet over wat jij je daarbij wel of niet kunt voorstellen, ik heb het over een 'blinde vlek' die jij willens en wetens veronachtzaamd te zien.

Het zal je niet bevallen, maar ik 'Zie jou spelen met oprechtheid.
Uiteraard is het allemaal niet waar, of slechts waar, wat ik hier schets, het is lig niet Waar.
Het laat zich zien.. that's all.
Zo. Ik heb eindelijk eens een keer een poging gedaan al hetgeen ik hier alsmaar hypothese en crap noemde proberen voor mij aan een zinvolle betekenis te helpen. Dat is mijn oprechtheid.

Nog steeds ben ik al een tiental quotes bezig helderheid te krijgen en nog steeds verwikkeld in een kennelijke onmogelijkheid de crap verklaard te krijgen. Daarbij is het al die tijd al volkomen duidelijk gebleven dat het gewoon crap is. Nutteloze onzin, waarop jij niet eens een zinnig antwoord heb kunnen geven en waarin ook Bassie ten lange leste blijkt vastgelopen te zijn.

Colofon